Der arbejdes på vores anlæg - sidste fase.

Dansk Kabel Tv er startet op på det sidste arbejde på vores anlæg, så det kan levere endnu højere internet-hastigheder (op til 1000 Mbit) og dermed er fremtidssikret, og konkurrencedygtig med fiber-hastigheder. Arbejdet forventes færdigt 1/11-2019.

Vores net er blevet delt op i 8 områder (ø'er), og vi vil løbende informere via SMS-varsling hvis netop din bolig bliver berørt af afbrydelser i.f.m. arbejdet.

Hvis du ikke allerede er tilmeldt vores SMS-service kan du gøre det her

Arbejdet foregår på hverdage, og der kan forventes afbrydelser i tv- og bredbåndssignal på i tidsrummet kl. 07 - 17.


Hvis man efter en afbrydelse har problemer med at få internet og/eller tv-boks igang igen, anbefales det at disse genstartes. Har man fortsat problemer skal der fejlmeldes til:
Bredbånd: YouSee på tlf. 70 70 40 40
Tv-signal: Dansk Kabel Tv på tlf: 43 32 47 50




 

Kontakt os

Du kan kontakte formanden på 30 14 16 17

Fejlmelding Kabel TV

Servicepartner: Dansk Kabel TV - support
43 32 47 00
Man-tors: 8:00 - 16:00
Fredag: 8:00 - 15:30

Følg os på facebook


Fejlmelding Bredbånd og Telefoni

Servicepartner: YOUSEE
70 70 40 40
Man-fre: 8:00 - 20:00
Weekend samt helligdage: 10:00 - 20:00