Undersøgelse af alternativ bredbåndsudbyder

Jægerspris Antenneforening oplever en del henvendelser fra vores medlemmer, som spørger ind til mulighederne for at få bredbånd fra Fastspeed via vores net.

Bestyrelsen havde d. 7/8-2019 et møde med Fastspeed, hvor vi fik præsenteret deres produkt, samt muligheder for et evt. samarbejde med vores antenneforening.

Da der stadig er nogle uafklarede kontraktmæssige fortolkninger og nogle administrative udfordringer, som skal løses før Fastspeed er i stand til at levere til lokale antenneforeninger over hele landet, afventer vi en løsning på dette, inden der træffes beslutning om evt. ny udbyder på vores net.

Bestyrelsen arbejder altid på at foreningen kan tilbyde de bedste produkter til den laveste pris. Men vi skal sikre at de tekniske løsninger bag, samt administrative aftaler er på plads og brugbare inden vi introducerer nye produkter på vores net.

OPDATERING 4/9-2019:

YouSee, Fastspeed og FDA (Forenede Danske Antenneanlæg) har været indkaldt til samtaler i Erhvervsstyrelsen hen over sommeren, og der afventes en kendelse indenfor 6 måneder vedr. evt. liberalisering af private antenneanlæg. Som alle andre antenneforeninger afventer vi denne, inden vi kan foretage os yderligere.