YouSee og Discovery når ikke at få ny aftale på plads til årsskiftet

YouSee og Discovery har forhandlet siden foråret. YouSee har i en ny aftale ønsket at sikre større valgfrihed og balancerede priser, men det er desværre ikke lykkedes at finde en aftale inden deadline. Discovery’s tv-kanaler vil derfor ikke være en del af YouSee’s tv- og streaming-tilbud fra årsskiftet. YouSee ønsker fortsat at tilbyde Discovery’s indhold til sine kunder og vil derfor arbejde videre på at finde en løsning.

Selvom YouSee ønsker at fortsætte forhandlingerne med Discovery, er det nu så tæt på årsskiftet, at vi er nødt til at varsle vores medlemmer om, at Discovery Networks’ kanaler heller ikke vil være en del af Bland Selv-pakkerne fra nytår.

Følgende kanaler vil derfor fra 1/1-2020 ikke være tilgængelig i de faste tv-pakker, eller som "bland-selv" kanaler: Kanal 4, Kanal 5, 6'eren, Canal 9, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet, Discovery Channel, Discovery Science samt Investigation Discovery.

Jægerspris Antenneforening ærgrer sig over den situation som YouSee og Discovery Network har sat lokale antenneforening og deres medlemmer i, men forventer at fortsatte forhandlinger vil sikre at kanalerne kommer tilbage i starten af det nye år.

Som en konsekvens af ovenstående, vil alle pakkeskift pr 1/1-2020 blive udført uden at der opkræves pakkeskiftgebyr

Du kan kontakte formanden på 30 14 16 17

Fejlmelding Kabel TV