Jægerspris Antenneforening har i dag indgået aftale med Lars’s Antenne & Parabol Service. Aftalen betyder, at det fremover vil være Lars, som kører ud og laver pakkeskift.

”Det er vigtigt for Jægerspris Antenneforening dels at sikrevores medlemmer en god og hurtig service og dels at sikre en lokal forankring. Derfor er det også helt naturlig for os at indgå en aftale med Lars’s Antenne & Parabol Service, som mange af vores medlemmer i forvejen kender” siger formand for Jægerspris Antenneforening Jan Jørgensen.

”Vi har i Jægerspris Antenneforening altid sat en ære i, at pakkeskift nærmest kunne ske fra dag til dag. Denne aftale betyder, at vi fortsat kan leve op til denne ambition, til glæde for vores medlemmer”, tilføjer Jan Jørgensen.

Ønske om pakkeskift vil som altid kunne ske enten via selvbetjeningen på foreningens hjemmeside https://jp-antenneforening.dk, ved at skrive en mail til info@jp-antenneforening.dk eller ved at kontakte formand Jan Jørgensen på telefon 30 14 16 17.

Har duspørgsmål eller ønsker yderligere information, så er du altid velkommen til atkontakte Jægerspris Antenneforening.

Kontakt os

Du kan kontakte formanden på 30 14 16 17