Ekstra underholdning til dig i julen

Se alle dine nye tv-kanaler allerede nu

Vi har åbnet op for alle dine nye kanaler, så du allerede nu kan se dem på din YouSee Tv-boks, i YouSee Tv & Film-appen og på tv.yousee.dk. De nye kanaler kommer i første omgang til at ligge lige efter kanalerne i din nuværende tv-pakke. Så har du fx 40 kanaler i din nuværende tv-pakke, vil du kunne finde de nye kanaler på kanalplads 41 og frem.

Nyd en lille ekstra film- & seriepakke

I december kan du streame en række ekstra film og serier. Glæd dig bl.a. til at se biografsuccesen Ternet Ninja (fra17. dec.). Og allerede nu kan du se underholdende serier og gode film som dramaet Lifeboat, der var nomineret til Politikens Talentpris sidste år. Stream det hele på din YouSee Tv-boks, i YouSee Film & Tv-appen og på tv.yousee.dk. Du finder de ekstra titler under de to menupunkter Film og Serier i afsnittet "Til dig. Fra YouSee”.

Få fri adgang til Viasat Film Action

Få pulsen op i december med actionfilm, krimidramaer og thrillere på filmkanalen Viasat Film Action. Her kan du se både nye, populære og klassiske spændingsfilm. Viasat Film Action vises på Eventkanalen, der ligger på kanalplads 100 eller 58, alt efter hvilken tv-pakke du har.

Læs mere om din ekstra underholdning i julen her.