Generalforsamling: Forsamlingsforbud

Sådan håndterer bestyrelsen forsamlingsforbuddet:

Alle medlemmer af Jægerspris Antenneforening skal have adgang til generalforsamlingen, for dermed at få mulighed for at komme til orde, fremsætte forslag, samt afgive deres stemme.

Bestyrelsen må ikke afvise medlemmer som ønsker at deltage i generalforsamlingen.

Myndighederne har på nuværende tidspunkt fastsat et forsamlingsforbud over 50 personer. Hvis antallet af tilmeldte til generalforsamlingen overstiger dette antal, ser bestyrelsen sig nødsaget til at aflyse generalforsamlingen. Såfremt forsamlingsforbuddet justeres, vil vi naturligvis forholde os til det aktuelle antal tilladte personer.

Aflysningen vil i yderste konsekvens kunne ske på selve dagen, helt frem til tidspunktet, hvor generalforsamlingen er sat til at starte.

Bestyrelsen har drøftet muligheden for at afholde generalforsamlingen ”virtuelt”, men mener ikke at dette er muligt, da alle medlemmer ikke vil have mulighed for at deltage. Her tænkes på medlemmer uden IT-muligheder for deltagelse.